icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

GOD KVÄLL!!

Av Cim - 22 januari 2010 23:16

Jaha då var man här igen, skulle bara säga god natt, men måste bara säga att Lets Dance ikväll var underbart!!!!

De som är bäst o som måste hålla sig kvar är Rabih, Claudia och Mattias...

Guuud vilka begåvade människor att dansa... Rabih gillade jag mycket skarpt redan i Idol.. Grät faktiskt när han åkte ut, ja jag blev förvånad själv faktiskt!!   

Ikväll har maken, barnen och jag ätit tacos, druckit vin och mått bra, ja barnen fick päronsoda naturligtvis!!!!!

Snart är det läggdags, killarna ligger redan och tjejen är på g... Vi sitter kanske en stund till, men nu är jag lite trött... Har jobbat idag, 9-18, det gick kanon, orkade heeela dagen utan att bli trött efter att ha legat sjuk i tre dagar...   

Imorgon blir det tidig uppgång, typ vid 8, maken ska till svärmor o hjälpa henne o handla lite o så, min son o jag är hemma, sen äter vi lunch vid 13, (maken o hans barn får värma när de är tillbaka...) sen är det samling 15.00 inför sonens innebandymatch, skitkul!!! Hans lag är superduktiga och ska faktiskt spela DM den 7 februari, det ni!!!!

Hinner jag så återkommer jag imorgon  med resultatet...

Imorgon kväll blir det god mat, lite kött, kyckling o grejer, som vi steker på raclette på köksbordet, det är gott, det är familjesammanhållning och gemenskap.. Alla steker och äter det de vill ha... Kolla...

  

 

Nej ni, nu ska jag ta sista slatten med vin som är kvar i glaset, hålla maken sällskap i soffan och sen nanninanna kudden...

 

Sleep tight, friends...

  

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards