icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 1 maj 2010

Bilder på underverket...

Av Cim - 1 maj 2010 22:08

(Alla bilder är klickbara för att se större...)

  

Sonen o jag nyss hemkomna från Maria, där vi köpte kaninen...

  

Jag med den underbara Boston...

  

Trött kille...

  

Sonen med Boston...

  

Bonussonen med Boston...

  

Bonusdottern med Boston...

  

Killarna kollar Rambo tillsammans...

 

GODNATT!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 

 
 
Christina

Christina

2 maj 2010 00:04

Guuuuud....vad söt.Påminner mig så mycket om vår kanin Teddy som fick sommna in för nåt år sen.

http://cinasvarld.blogspot.com

 
Marina Wellermo

Marina Wellermo

2 maj 2010 08:14

Hej! Nej, Vivan är min moster=), men vad kul att du hittade till min blogg=)
Vad tråkigt att du misst eran andra kanin=( aldrig roligt när något sådant händer.. Jag har haft 5 kaniner på mina 20 år , men alla är i himlen av ålder och för att endel blev sjuka,men livet går vidare för det och man skaffar en ny söt kanin . Men Åh så söt lite kanin ni hittade , Boston vad lite fränt namn hehe Min lilla Kanin he ter Hoppelina men Kallas bara för Lina. jag tycker hon har vuxit bara de här 8 dagarna hon har varit hos oss. när hon kom hade hon inte öronen nere än men bara 2 agar efter hon flyttat till oss ramlade öronen ner fint på sidorna så himla gulligt.

Ha det bra! Hälsningar Marina

http://marinawellermo.blogg.se

 
Carina

Carina

2 maj 2010 15:11

Jag gillar din layout. Lugna sköna färger.
Men du, den där lilla lurvtussen är ju bara sååå himla söt!!
Kram kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Marina Wellermo

Marina Wellermo

3 maj 2010 08:44

Hej! Ja precis för då vet man att man förstod kaninen vad den menade och gjorde den till lags =) jag fick göra det med min kanin , hon är uppfödd på ängshö med fast häcshhö som de gjorde förr på åkrar. Så lilla damen har fått vänja av sig lite med annat hö då jag inte har tillgång att köpa sådant som hon fick med fråg gården jag köpte henne, men hon äter som bara den . i bland förstår jag inte hur mycket det får plats i en sådan liten liten magen hihi.

Ha det bra! // Marina

http://marinawellermo.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

4 maj 2010 18:42

Vilken liten sötnos! Jag menar kaninen alltså. ;) Ja, inte för att ni andra är fula, tvärtom, men kaninsöta är ni inte.
Har lilla Boston börjat finna sig till rätta än?
Sköt om dig.
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
Cia

Cia

11 maj 2010 23:20

SÖT liten kanin ;)
Jag är här o läser så ofta jag kan...DÅLIG på att kommentera bara...

Puss & Kram

http://www.ciaochtrolletleverlivet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards