icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg under juni 2010

Av Cim - 20 juni 2010 17:10

FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har bara inte haft tid eller ork att blogga på ett bra tag, vet inte hur länge det håller i sig nu , men håll tillgodo!!

Mycket har hänt och gjorts, orkar inte ta allt här, men kortfattat; varit på bröllop, jobbat, maken blivit befordrad, sonen går sommarskola (på eget initiativ), varit till svägerskan i Sthlm på deras yngsta dotters studentfest, gosat med kaninen (kort kommer längre ner i inlägget), blivit mer bortskämd av maken, mm mm mm mm................

Sanningen att säga så har jag gluttat runt lite på olika bloggar då och då, men inte känt mig bloggsugen liksom... 

Idag har jag jobbat, 9-16, 100 % påslag på söndagar, hur bra är det då??? :-) Imorrn är det 7-13.30, tisdag 7-13.30, onsdag o torsdag 9.30-16, midsommarafton 07.45-15.15, sen är det semester!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tre veckors skön ledighet, det ska bli mer än underbart!

Javisst ja, vi har bokat resa också!!!! KRETA here we come!!!!!

Vi åker alla fem, barnen, maken o jag, o det ska bli sååååååååååååå skönt!!!

Boston under köksbordet


Boston helt utslagen efter att ha sprungit omkring på 134 kvm...

Kram på er alla!!!

Kram, kärlek och omtanke
Icamamman

 

Ps... Detta var nog min favoritlåt i Sclagerfestivalen

Ovido - Quiz & Flashcards