icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Cim - 12 oktober 2010 20:52

Jamen titta här då, jag är tillbaka... Två gånger samma dag... TJOHOOO!!!!

Tänkte försöka få in några kort på mina bebisar...

  

Bella (Gosan) i lilla lådan som hon åkte hem i...

  

Gott med mat...

  

Duktig att gå på lådan hon också... (tack o lov!!)

  

Boston har vuxit till sig o blivit stora karln!!! Vacker som få!!! Ser reslig o fin ut i mina ögon.....

  

Också duktig att gå på lådan!!!


Det har hänt en del sen sist, men inget absolut sådär...

Kretaresan var underbar, förutom att jag var förkyld o hostade hela nätterna... Men det gick bra trots allt, brun blev jag o kul hade vi...

  

Brun semesterfirande Icamamma...

  

Del av hotellområdet på kvällen...

  

Utsikt från favoritrestaurangen


Imorgon ska jag vara i spelbutiken, då börjar jag 06.30, så nu börjar det bli dags att kanske tänka på refrängen!

Jag hoppas ni tittar in o skriver en rad här, hoppas verkligen jag har motivation och kommer igång med bloggandet igen...


Natti natti-kramar

Icamamman


Av Cim - 12 oktober 2010 11:30

Saknat mig????

Tog en paus, på sådär 4 månader nästan, kände att det var stopp, hade inget att skriva om o sådär. Får se om jag kanske kommer igång nu igen...

Ja det har hänt mycket, Boston växer o frodas, har köpt en liten bebis till som heter Bella men lystrar till Gosan... Så här är det full fart med kaninisar... Boston ska kastreras på torsdag, så de kan umgås utan att det blir ett helsikes antal med kaniner, tid för det är bokat till torsdag...

Hon den lilla är född den 27 juli och är heeelt underbar, precis som Boston. hon blir inte lika stor som honom, dels för att hon är tjej och dels för att hennes föräldrar är mindre...

Det tar sån tid att ladda upp bilderna nu och jag ska iväg till jobbet. Men vill ni kolla, så finns de på min facebook....  (cim janson)


Kramisar

Icamamman



Ovido - Quiz & Flashcards