icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Tisdag o jag e slut som artist...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs med och njuter av att åka dit varje dag, så det så.........

Idag har jag sen jag kom hem gjort rent åt våra kaninbebisar, dammsugit o hängt en tvätt, nu kör jag maskin nummer 2... Sedan ska maken diska och jag ska göra maten, hittade ett recept i en ny tidning/bok från Arla som kommit ut, en makaronigratäng..... Blir den bra kanske det finns någon som är intresserad av receptet??? Det är en av de tusen saker som är underbart med min älskade make, att han älskar mat och inte är ett dugg rädd för att testa nytt..... Vad gjorde jag utan honom??? Förmodligen skulle jag tycka att livet var jä*ligt tråkigt och fattigt på kärlek, för är det något min man ger mig så är det käääärlek, ömhet, omtänksamhet, ja allt vad en kvinna önskar sig får jag av min man.....

NU ska maken o jag mysa lite innan det är dags att laga mat o diska....


Massor av kramar

Icamamman...


En speciellt stor kram till min vän Madde som nu tagit sitt förnuft till fånga och tagit tag i sitt liv!! HEJA GUMMAN!!!!

 
 
Nettan

Nettan

19 oktober 2010 19:19

Fullt ös som vanligt !

Hoppas maten var god.

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Christina

Christina

19 oktober 2010 23:33

Jag läser lite avundsjukt ditt inlägg eftersom jag lever med en man som knappt kan koka ett ägg.
Roligt att du är tillbaka igen efter ditt uppehåll!
Kram Christina

http://cinasvarld.blogspot.com

 
Madeleine

Madeleine

20 oktober 2010 17:46

Tack vännen, vem vet kanske jag hittar kärleken jag med ;). Massor av kramar Madde :).

http://www.uskans.bloggplatsen.se

 
maria

maria

20 oktober 2010 18:15

Hej i stugan :)

Tillbaka efter en välförtjänt bloggvila :)
Hoppas du mår bra och har en fin kväll !
Kram kram

http://www.forsnetblogg.se/Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Av Cim - 16 oktober 2010 15:05

Idag har det inte hänt mycket... Frukost, bäddat o gjort oss ordning...Maken o hans barn är till svärmor o hälsar på lite, skulle hämta lite grejer på hemmet där svärfar bodde o köra till henne. Svärfar somnade stilla in den 5 oktober, så det har var...

Skapa flashcards