icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Cim - 2 mars 2010 17:44

Vi har sorg...

Igår när jag kom hem låg vår lilla kanin i buren och hade gått bort...

Jobbigt att skriva om det, men kort sagt så hade han med största säkerhet en tumör, min mamma som hjälpte mig med allt, kände honom på magen och där fanns en bula stor som ett ägg... Han hade bara somnat in på sin favoritplats i buren... Så det var en tung dag i vårt liv igår, vår älskade bebis var helt plötsligt borta, satt inte där vid gallret o tiggde godis etc...

Jag trodde inte man kunde sakna eller gråta över en kanin så mycket...


SNUTT

2005-12-23 -- 2010-03-01

  

Glöm aldrig att mamma älskar dig, min älskade kaninskrutt!!!!!

 

Återkommer kanske senare...

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards