icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Cim - 21 mars 2010 15:05

Ojoj har inte hunnit varit här på ett par dagar, tror jag minst det är...

Har haft sonen sjuk hela veckan, men nu är det bra med honom, skönt!!!

Igår var vi hos min bästaste väninna A med familj på kaffe o llite snack. Det vr jättekul, som vanligt med henne. Och vilket hus de hade... Ojojoj vad fint!!!

Sedan åkte vi hem o fixade lite mat, mös med det och sen tittade vi på Körslaget... Vad tittade ni på igår??? I första programmet som det var igår, så åker ingen ut, men man fick veta vilka två som fått minst röster och vilket lag som fått flest. Och tro det eller inte, men mitt favvolag hade fått flest... KALLE MORAEUS!!!!! Jag tycker han är underbar, vilken musiker!!!

  

TACK för att du, Kalle, förgyller Körslaget...

Idag har vi varit med barnen till badhallen o badat i ett par timmar, sen efter det åkte vi till en mysig restaurang och käkade alla fem, det var mysigt! Nu är vi hemma igen, dottern sitter vid tv:n, pojkarna är ute o spelar bandy, maken slumrar o jag sitter här...

Och vet ni vad mer??? DET SNÖAR!!!!! /&%¤#¤"""!%#!!#"¤%(%%#)/&% 

Fan vad arg o trött jag är på snön!!!!!

 

Ja, då var det jobbardags imorrn igen då, ledig torsdag, men jobbar helgen... Har bytt med en arbetskamrat på söndag, skulle jobbat 9-16 men nu blir det 11.30-19 pga att sonen har sin sista innebandymatch o den är 10.30 o den vill jag gärna se...

 

NU ska jag ta mig en bloggrunda, mina vänner. Hoppas jag orkar med att kommentera lite här o där, är trött som tusan!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards