icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Torsdag...

Av Cim - 4 mars 2010 17:25

Ojojoj, vilken trög vecka detta var... Ni skulle bara veta hur tomt det är utan vår bebis (kaninen) som gick ifrån oss i måndags... Ingen som tigger godis när man ska gå hemifrån eller när man kommer hem, ingen som smäller med skålarna när maten är slut, ingen som ligger under fåtöljen när vi tittar på tv... Ja, det är en tomhet som är värre än värst... Men går det som det ska så har vi en kanin i huset i maj månad igen...

I tisdags var maken o jag på ett köpcentrum o handlade på kvällen, typ för att slippa vara hemma... Igår var jag med sonen på innebandyträning o sen umgick jag lite med honom o tittade på Efterlyst o så, han var så ledsen o bröt ihop flera gånger, gud så svårt det är med ledsna barn...   

Ikväll sover sonen hos pappan, för jag börjar 7 imorron och han har lite närmare till skolan därifrån, skönt för honom!!!

Jag slutar 13.30 o då ska jag handla lite innan jag åker hem, sen ska jag fixa lite för på lördag ska vi ha min mamma o svärmor på mat här för makens dotter fyllde år i måndags. Har städat lite i badrummet idag, bytt dukar i vardagsrummet och ställt om lite ljusstakar o så, så nu är det mysigt! Ska bjuda på fläskfilégryta, pommes och sallad. MUMSIGT värre!!!

Imorgon kväll blir det mys med lite tacos o Lets Dance...

  

NU ska jag ta mig i kragen o ta en bloggrunda, orkar jag kommentera så gör jag det, FÖRLÅT om jag inte orkar.......

Massor av kramar, kärlek och omtanke
Icamamman

 
 
Nita

Nita

4 mars 2010 18:24

Ve inte riktigt vad jag ska säga... En kram verkar vara lite futtigt just nu :-( Men roligt ändå att ni ska skaffa en ny ninis :-) Det måste bli en hane och han ska heta Loppan *S*

http://mysbrallan.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 mars 2010 19:46

Men fy vad tråkigt med eran älskling, det är förjäkligt när dom går bort husdjuren. Hoppas det känns lättare med tiden. du ska absolut inte tänka på att kommentera, utan gör det när o om tid finnes (o lust) ;) tänker på er/kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Camilliondollar Baby

Camilliondollar Baby

4 mars 2010 19:56

Trist när ens lilla älskling går bort.

Stor kram

http://blogglosacamilla.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

4 mars 2010 20:19

Men det är väl klart att man blir off när något sådant här händer. Full förståelse från mitt håll i alla fall.
Det tar ju ett tag innan man vänjer sig.
Ta hand om dig och de dina och kom och hälsa på i bloggen när du orkar.
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
soffie

soffie

4 mars 2010 21:13

men å så sorgligt med er lilla kanin,kramar till er,
va härligt att sluta tidigt imorrn jag har tagit komp så jag är LEDIG guuu va gött
kram

http://www.soffie69.blogg.se

 
camilla

camilla

4 mars 2010 21:37

Förstår att det känns sorgligt.
Många säger:Det var ju bara en katt eller Det var ju bara en hamster.
Det spelar ingen roll vilket djur det är,man blir så fäst vid dom.
Försök att ha det så bra som möjligt.
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
maria

maria

4 mars 2010 23:47

Så tråkigt med er lilla kanin...Tänker på er och kramar om er...

http://www.forsnetblogg.se/Maria

 
Afrodite

Afrodite

5 mars 2010 23:11

Kram tebax! =)

http://afrodite.blogg.se

 
Carina

Carina

6 mars 2010 14:43

Hur har ni det i er saknad? Tänker på er...
Kommer in och önskar trevlig helg!
kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Madeleine

Madeleine

6 mars 2010 17:49

Håller med dej om att det är jobbigt när en lite familjemedlem har gått bort, jobbigt att vara hemma. Lycka till med nya kaninjakten. Kommer att bli bra. Kram Madde

http://www.uskans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards