icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Lite bilder på nytt....

Av Cim - 7 mars 2010 17:19

Skickade efter gardiner till killarna för ett tag sedan, hade nästan glömt av det när det kom ett leveransbesked via mail om detta.... I torsdags... Leveranstid ca 3-5 dagar, shit också, då blev jag sån att jag ville ha dom nu!!!! NU!!!! Är ni

likadana när ni väntar på nåt???

I fredags när vi kom hem hade paketet kommit, ja det låg i vår brevlåda, trodde ju jag skulle behöva hämta det på posten, men kanske för att vi har såndär gröän brevlåda utanför huset så kom den ända fram... LYCKLIG CIM!!!

Min vän Linda o hennes son Felix kom o hälsade på oss, Felix skulle ha innebandyträning i skolan alldeles intill oss, så sonen fäljde med dit o fick vara med o träna, snacka om att lyckan var total!!! Och under tiden fikade vi o pratade skit utan barn, hur skönt var det då??? Vi umgicks massor förr men har av olika skäl inte umgåtts på ett gäng med år, men nu kände vi att det vill vi ta igen!!! TACK LINDA!!!!!!! Ses snart igen!!!!

Såhär blev resultatet av gardinerna, som jag för övrigt strök o satte upp medan Linda var här...

  
Sonens rum...
   
Bonussonens rum...
   
En vacker lykta med ljus som byts ut så fort det gamla slocknar, till minne av vår underbara bebis, kaninen, på platsen där hans bur stod...

NU, en bloggrunda...

Kram, kärlek och omtanke
Icamamman 

 
 
Nita

Nita

7 mars 2010 18:23

Åhhhh gardiner, inredning... ME LIKE!! :-) Jag skulle lätt kunna bränna jordens alla pengar på inredning, målning och sånt. Guuud så kul det är!

Fint med lyktan till minne av Snutt... Det var verkligen fint gjort av er... Kram!

http://mysbrallan.bloggplatsen.se

 
Mira

Mira

7 mars 2010 18:37

Åhh så fint det blev med de nya gardinerna. Och vad kul att du och väninnan funnit varandra igen.

Kram till dig bästa Cimsilimsan
Finner inga lämpliga ord till tröst för er förlust.

http://www.tokmorsan.com

 
Diana

Diana

7 mars 2010 18:38

Tuffa gardiner! Visst kan man bli galen av att behöva vänta, jag fick vänta i ett par månader på min vinterjacka. Grrr.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Åsa

7 mars 2010 19:03

Heeeej!

Sist du skrev hos mig så var inte dit namn klickbart så jag visste inte var jag kunde hitta din blogg!! :/ Men nu e den sparad! Hoppas att allt e bra där med er alla! Helt ok här om man bortser från förkylning som alla tycks ha just nu..
Kramar/Åsa

 
Camilliondollar Baby

Camilliondollar Baby

7 mars 2010 19:22

Gardinerna var ju urcoola!

Kram

http://blogglosacamilla.blogg.se

 
camilla

camilla

7 mars 2010 22:01

Det är så härligt då man har bytt gardiner.
DÅ är det vår.
Själv måste jag vänta ett tag till med gardin bytet.
Jag väntar på våren :)
Sv: Hahahaha,ja...det är jag allergisk mot också ;)
God natt och sov gott.

http://cammo69.blogspot.com

 
Madeleine

Madeleine

8 mars 2010 14:16

Så det vart crossgardinerna till sonen i allafall. Jasså Linda :)
Ha det bra vännen. Kram Madde

http://www.uskans.bloggplatsen.se

 
christoffer gustavsson

christoffer gustavsson

9 mars 2010 09:48

sv, tack. din blogg är fin också. Ska försöka få mamma att skaffa facebook först. Men det kanske går att fixa blogg också ;)

http://www.itankarnapachristoffer.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards