icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Måndag igen, alla sötnötter....

Av Cim - 22 mars 2010 17:44

   Ny vecka, nya tag, nya möjligheter… Eller vad säger ni???

Idag har jag jobbat 7-13.30, skönt… Imorrn blir det samma, har bytt då, har egentligen 14.30.19…

Idag har jag sedan jag kom hem diskat, dammsugit (fan vad grus det blir i hallen speciellt efter en helg med tre barn i huset…), bäddat killarnas sängar, duschat o tvättat håret och nu gjort ordning på mina naglar… Hade bestämt mig för att lacka dom i ett skiiitsnyggt lack, lite gammelrosa-skimrande som jag hade när vi gifte oss, ja jag har köpt ny flaska för det är ju snart tre år sen vi gifte oss… Men jag hann inte mer än att lacka naglarna, så ångrade jag mig… När jag var o fick mina naglar gjorda så la hon på fransk manikyr permanent, så även o jag lackar naglarna med färgat lack o tar bort det så har jag den franska kvar. Jag har aldrig varit nån älskare av fransk manikyr, men nu ni, nu är det det enda som gäller!!! Såååå himla snyggt och fräscht är det!!! Kolla här…

Lackade idag..... (men borttaget....!!!!!)


Min nya favorit, fransk manikyr...  

Så ser alltså mina naglar ut nu, såååå fräscht o snyggt!!!
Vad tycker ni????

Maken ringde nyss o är på mitt jobb för att inhandla ingredienser till en goood sallad ikväll,  den blir jag serverad av min älskling, guuud vad bortskämd jag är...... Men å andra sidan.... Det är han också... *ler mysigt*
VI skämmer bort varandra och det är kärlek det, är så glad och lycklig över att han ville ha just mig, att han älskar mig mer än nåt annat på jorden och vill dela sitt liv med mig!!!!

NU har jag tagit en paus från bloggen, tio minuter hahahaha, har tänt ca 25 värmeljus i huset, alltid lika välkomnande när man kommer hem... Ett i en lykta utanför dörren också, myyyyys på hög nivå....!!!!!

Jag tror ni förstår, JAG ÄLSKAR MIN MAN!!!!!!!!

Har varit inne o kollat på hemsidan med kaninenrna där jag tingat en, men ingen uppdatering sen den 16:e och jag som är sååå nyfiken på hur utvecklingen går, och allt som hör till.... Ja ja man får vänta o se...


(Bilden lånad från www.fylstakanin.se)
Fattar ni, en sån här kommer hem till oss i maj!!!!! DÅ kommer jag vara den lyckligaste kaninägaren i världen!!!!!! Är dom inte gulliga????????

NU= en liten bloggrunda!!!!!

Massor av kramar, kärlek och omtanke
  Icamamman

 
 
Bibbi

Bibbi

22 mars 2010 19:56

Tittar in för att kolla att allt är bra med dig. Hos mig verkar det lugnt på ytan men det händer saker som jag håller lite hemliga en stund till. Återkommer med ett inlägg på bloggen om saken. ;)
Jag håller tummarna för att du får en kanin som ser ut som du vill. Jag är inte alls bevandrad i olika typer och teckningar på kaniner, jag tycker att alla ser så söta ut.
Sköt om dig.
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
Camilliondollar Baby

Camilliondollar Baby

22 mars 2010 20:33

Naw, så söta!

Mycket snyggare med fransk än hellackat. Fast jag har ju kommit in i en period där jag istället för vit fransk, kör glitter och alla andra färger som finns att välja mellan.

Kram

http://blogglosacamilla.blogg.se

 
Ewa

Ewa

22 mars 2010 20:54

Fransk manikyr är ursnyggt och fräscht!

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

22 mars 2010 21:38

Jag håller med. Fransk manikyr är jättesnyggt!!
Vad härligt att läsa om er kärlek ♥ Det är ju dom där guldkornen i vardagen, (tex göra en god sallad,hihi) som är så viktig.
Kramilikram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

22 mars 2010 23:23

Fasen va gott att du e så kär o lycklig, det är fantastiskt när man känner så ju!!
Ang naglarna, så tycker jag att du har så perfekt längd på dina. Ser äkta ut (jag gillar inte när det är FÖR långa)
Men jag är nog ännu mer fan av hellackade. kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards