icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

HÄR ÄR HAN!!!!!

Av Cim - 24 mars 2010 09:28

Godmorgon alla glada,

Imorse gick jag in på FB, uppfödaren till kaninerna där jag tingat en uppdaterar mycket där och på sin egen hemsida (www.fylstakanin.se) för den som är nyfiken) så jag ville bevaka lite om det kommer bilder på nya bebisar eller bilder på de som är födda o växer till sig etc....

Då hade hon skickat över en bild på den lilla jag tingat och undrade om det gjorde något ifall den var madagaskarbrokad istället för isabellabrokad som jag ville ha från början, men jag ser inte direkt skillnaden varför jag (tillsammans med maken på msn som jag skickade över bilden till så han fick se) sa att det var helt okej... Jag hade nog inte kunnat säga nej överhuvudtaget, jag var redan så kär i just denna kaninen sen den var född liksom, han fanns redan i mitt hjärta... Ja, han är det, en liten kille.....

Vill ni se det lilla underverket???

HÄR är han:   Visst är han väl underbart söt?????

Har även gjort två små collage, det rosaaktiga har jag lagt på skrivbordet på min skärm, såhär ser det ut...

  och ett blått   

Går allt som det ska nu, så har Maria satt leveransdatum den 4 maj, gissa om man tycker det är lååångt dit???? Men den som väntar på nåt gott.........

 

Hur har ni det annars i Blogglandia då? Här går veckan i arbetets tecken, är visserligen ledig imorrn, men då kommer lönen och räkningar ska betalas (sorterade alla räkningar igår o satte in i pärmar (sköter ju svärföräldrarnas också...)) sen blir det till att åka o handla litegrann, frysen är i stort sett alldeles full så det blir basicgrejer jag kan köpa... Sen blir det bädda rent, dammsuga, damma av liote, och sen göra en god middag tills maken kommer hem, har lovat honom lite extragott för han har sååå mycket omkring sig på jobbet nu, sjuka kollegor mm, så det behöver han!

Idag börjar jag jobba 12.30, men åker dit lite tidigare så jag hinner fylla på cigaretter o snus i automaterna vi har till det innan. Ska även innan jag åker härifrån stan, åka o köpa refill till sonens mobil, han hade 12 kr kvar i morse när jag pratade med honom. Inte mycket för en tonåring...

Nej ni, nu tar jag mig en tur i Blogglandia, see ya!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

 
 
Ewa

Ewa

24 mars 2010 11:51

Oooo, vilken liten plutt! Jag blir så sugen på att hålla i honom och snusa i pälsen. Jag skulle oxå vara grymt otålig!

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

24 mars 2010 15:01

Åhh, vilken söt liten skrutt!! Förstår din längtan...
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Afrodite

Afrodite

24 mars 2010 17:46

Aw...vilken söting! =)
Ha så trevligt i blogglandia! KRAM

http://afrodite.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

24 mars 2010 17:51

Vilken liten sötnos. Men som jag sa, jag tycker alla små kaniner är söta. Visst är det långt till sådana datum. Men den som väntar på något gott ...
Ikväll är det dags för vår samfällighetsförenings årsmöte och makne och jag ska försöka att komma ihåg att gå dit. Annars är det lugnt.
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
vivan

vivan

24 mars 2010 23:05

vad gullig "han" är!
lycka till med skrutten!
Kramen!

http://vwellermo.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

25 mars 2010 10:12

Oj,oj,oj vilken sötis.. Ha en fin vecka vännen. Kram Madde

http://www.uskans.bloggplatsen.se

 
Mira

Mira

25 mars 2010 11:15

Sååååååååååååå sööööööööööt han är.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam kära väninna.

LOVE U

http://www.tokmorsan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards