icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Påsk nu igen...

Av Cim - 31 mars 2010 13:17

Idag har jag semester och imorrn är jag ledig, åker till landet med maken o firar påsk i vår ensamhet… Det ska bli skönt, har varfit lite mycket jobb och så nu... Jag jobbar fredag och måndag, men fredagen åker jag emellan, det går ju när det bara är en dag.. Ja, det är 5 mil enkel resa, tar ca 45-50 minuter att köra, det är skogsvägar en hel del... Sen åker vi hem på söndag, måndag börjar jag 7 och direkt efter jobbet ska jag iväg o fixa mina naglar, nu är det dags... Ja, de har blivit riktigt långa, så nu måste de fixas till... Tre o en halv vecka mellan blir det då, men jag har bara pajat en, igår när jag höll på med paketen på jobbet o inte hade handskar på mig.. Men den pajade på ett bra sätt så jag kunde limma dit den snyggt när jag kom hem, så för den som inte har förstoringsglas så syns det inte...

Ja ni, nu ska jag dra mig undan för att packa och greja lite, men vi hörs efter påsk.....
           

PS: Vi ses väl på Blåkulla???????



GLAD PÅSK PÅ ER ALLA MINA VÄNNER!!!!!


Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 
 
soffie

soffie

31 mars 2010 19:25

GLAD PÅSK å ha en supermysig helg på landet.,hoppas det blir härligt väder
kramiz

http://www.soffie69.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

31 mars 2010 19:37

Du har tydligen haft fullt upp, du med. Vad mysigt det låter med en helg på landet. Tyvärr har vi ca 55 mil till vårt så vi åker bara dit på sommaren. Vete tusan om man vågar åka dit nu. Det ligger nämligen inte så många kilometer från, det numera berömda, Bjästa.
Självklart ses vi på blåkulla. Ska bara leta fram kvasten. ;)
Sköt om dig och maken.
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
Camilliondollar Baby

Camilliondollar Baby

31 mars 2010 22:27

Glad påsk på dig med. Hoppas ni får det härligt på landet.

Kram

http://blogglosacamilla.blogg.se

 
Christina

Christina

31 mars 2010 22:39

GLAD PÅSK!

http://cinasvarld.blogspot.com

 
Carina

Carina

1 april 2010 11:28

Nä, det blir inte blåkulla för mig, jag har kraschat ;)
Ha en underbar helg på landet.
Kram och glad påsk!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Anette

Anette

1 april 2010 11:38

GLAD PÅSK!
Ha det så skönt och njut av ledigheten!
Kvasten är trimmad så jag hinner nog;)
KRAM!

http://nighthawk.bloggplatsen.se

 
Gabbi

Gabbi

2 april 2010 07:27

Låter helt underbart!!!

Jag önskar er en riktig skön påsk!!!

Lot's of love!!

http://www.gabriellashorna.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

4 april 2010 06:58

det later ju for bra cim !! visst ar det alltid skont med lite avkopling:)en liten paus fran jobbet och vardagen. jag borjar vanja mig nu.. men det ar inte lang tid kvar nu tills jag star dar igen pa ica ! ha det bra bruttan kram kram tavelram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards