icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Cim - 6 april 2010 12:14

Ja, då var det tisdag igen... Har inte gjort så mycket idag, det låter kanske mycket men jag har faktiskt i mina ögon tagit det lugnt och bara varit ledig...

Jag har diskat o skurat diskbänken, tvättat 4 maskiner tvätt, hängt all tvätt, tagit reda på all torr tvätt efter en helg på landet, gjort mig ordning o sminkat mig lite, bäddat rent åt maken o mig och sen har jag pillat med en bloggdesign åt min vän Madde... Blev riktigt nöjd med den, sk bli spännande att se vad hon själv säger, hon har nämligen inte varit hemma o sett den ännu... *fnissar ordentligt*

Ska ta o dra mig mot jobbet vid 13.30 eller så, börjar jobba 14.30

Igår var jag som sagt o fixade mina naglar, se vad fina de blev..... Söta A satte dit lite stenar på ena ringfingret, visst blev de snyggt???

    

På den högra bilden har jag några fina glittrande stenar på ringfingret... Men visst blev de fina, igen????? Ja, hon är en pärla, denna A!!!! Så nu dröjer det ca 3 veckor igen, innan jag ska dit igen...   

Nej ni, nu ska jag in på nätet o se om jag kan shoppa det jag vill ha......


Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

 Saknade flera av er på Blåkulla!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards