icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Cim - 9 april 2010 07:50

På väg till jobbet, men vill bara först hinna säga God Morgon, vilket jag inte brukar göra annars.... Men idag var jag tydligen uppe i bra tid..... Har duschat o tvättat håret, blåst till håret så det ser hyfsat ut alla fall, målat mig och klätt mig... På 55 minuter!! Det ni!!


Igår berättade jag lite kort om vår kanin som "besökte" mig under eftermiddagen, samt att vi går på storseanser och maken även varit till ett medium... Ewa kommenterade mitt inlägg och frågade om hur, var o så  man kunde gå på storseans, jag svarade henne på hennes blogg men tänkte att jag nu ska tala om för er alla som kan vara intresserade, att Terry Evans lagt ut nya datum till hösten på sin hemsida och att jag gick in där för att kopiera länken till honom åt Ewa igår och det var då jag upptäckte de nya datumen... Så vet ni vad jag gjorde???

Jag bokade biljetter till maken o mig till hans storseans i höst........

För er som vill gå och är nyfikna kommer länken här:

 http://www.creativexperiences.com/

Gå in under webshop och storseanser.....

   

Terry Evans... Han är oslagbar!!!!!

(bilden googlad...)

 

NU bär det av mot jobbet, idag blir det 9-18.....


Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards