icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Cim - 18 april 2010 19:07

Här är jag, livs levande!!!

Hoppas ni har undrat litegrann i alla fall vart jag har tagit vägen?

Här har veckan gått i raketfart, barn hit o dit, aktiviteter, jobb, fönsterputs o fan o hans moster!!! Idag har vi varit med barnen o badat, skönt faktiskt! Efter det for vi hem, och det lagades mat, ugnskokt lax med kokt potatis o hollandaisesås... Sååååå himla gott!!! Sen skickade jag sönerna per cykel till affären för att köpa sköljmedel till deras tvätt-tokiga mamma..... *asgarvar*

Har nu skjutsat sonen till pappa, han är ju egentligen kvar till måndag, men är ledig imorrn o tisdag och vi går ju upp supertidigt på måndagar, så han ville sova hos pappa där han har chansen att sova ut lite. Å andra sidan skulle han o pappan spela Playstation ikväll, de köpte PS3 igår...

Nu har jag suttit o snackat på FB och gjort lite annat, så det blev ett kort inlägg......

 

God natt, hörs imorrn!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Av Cim - 18 april 2010 09:49

Ojojoj vilken vecka....

Har inte funnits en sekund över till nåt inlägg och jag är inte glad över det alls...

VILL ju blogga ju!!! Men veckan som kommer är barnledig och dååå ska här bloggas!!! På onsdag åker maken på konferens o kommer hem på torsdag så onsdag kväll kan det säkerligen bli lite mer inlägg än vanligt...

Ville bara säga det...

Nu drar vi med barnen till badhallen o badar, sen blir det mat och mys...

 

Kram, kärlek och omtanke

   Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards