icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Hej alla mina glada vänner,

Av Cim - 21 april 2010 17:35

Om jag har några kvar vill säga..... Det verkar vara tunt med läsare just nu, men det är mitt eget fel, har ju bloggat (inte) dåligt som tusan på sistone... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men tiden har verkligen inte funnits...

Idag är jag hemma och är superförkyld, jobbade igår och var hur snuvig som helst, kunde inte ens andas med näsan, så igår kväll bestämde jag mig för att vara hemma idag, gud jag var såååå slut så jag orkade inte ens tänka. Hittade en go arbetskamrat som tog mitt pass idag, tack o lov... Men imorgon blir det jobba av igen om det fortsätter som hittills, att jag mår så här bra och får sova ut ordentligt. Börjar 07.00 imorrn, så det blir inte sent ikväll... Å andra sidan sov jag ut imorse, la mig faktiskt 21 igår o släckte ganska omgående och sov till 08.30 imorse... Maken åkte till Linköping på konferens idag och kommer hem imorgon sen eftermiddag... Saknar honom här hemma, det blir tomt ikväll....

 

Har ni fått snö idag???? Här har det snöat lite till o från idag, fan vad trött jag blir!!!!! Kan aldrig den här satans vintern ta slut??? Hatar snö mer än vanligt.....

 

Idag har jag haft en gammal jobbarkompis här från slutet av 80 o början av 90-talet, snacka om kul!!!! Pratade o skrattade bort drygt 3 timmar...

 

Till helgen ska vi åka till Åland, så jag vill bli frisk och det nu!!!!! Tänkte jag skulle gå in på Viking Lines hemsida o titta lite på parfymer... Mina är i det närmaste slut, så åtminstone en (ja minst alltså) får åka med mig hem... O den som får åka med i första hand är Noa......

Sen vill jag ha J Lo´s Glow, som bodylotion, men hittar den inte på hemsidan men ska leta noggrannare nu... Sen vet jag ju att allt de har i taxfreebutiken inte finns med på nätet... Men bilder på det jag handlar kommer när vi är hemma igen...

 

Återkommer senare, mina vänner, nu ska jag fixa lite mat.....

 

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 

 

 
 
Bibbi

Bibbi

21 april 2010 18:43

Du har min fulla förståelse för att du inte hinner blogga. Elände med att gå och bli sjuk också. Det är bara att proppa dig full med vitaminer och andra nyttigheter så du blir frisk omgående. Hoppas du mår bättre fort och orkar med resan till Åland.
Sköt om dig!
Kramar
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
Gabbi

Gabbi

21 april 2010 21:38

Snöade gjorde de här med :(...men nu regnar det bara ;)...Hoppas att ni får en fin tripp :)

http://www.gabriellashorna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards