icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Söndag kväll...

Av Cim - 24 januari 2010 21:05

Ojojoj, nu har man fixat till tv-bänken som blev kanoooonbra, TACK ANETTE, du är världens bästa och underbaraste vän!!!! Hälsa o tacka maken också, han är inte så dum han heller......

Kolla så himla bra det blev...

  

Guuud å nöjda vi är, maken och jag!!!

 

O så här såg det ut när vi skulle grilla sten igår...

  

På bilden är det min son och maken...

 

Idag har vi varit iväg o köpt en webbkamera, kul att kunna se alla bloggisar som man har kontakt med på men o så.. 129 kr, helt överkomligt... Så nu sitter jag o pratar med underbara Mira på msn, med webbkameran på... Guuud vad jag saknat den tösen, fick tårar i ögonen när jag såg henne...... PÖZZ MIRA!!!! DU e bäst o imorrn kl.11 tänker jag på er så mycket jag bara kan, det vet du!!!

 

Sonens lag i hockey här i stan förlorade idag, jag har glömt siffrorna, men det var skit!!!!  

 

NU = snart läggdags, klockan ringer ca 5 imorrn bitt, börjar 7........

TJOHOOOO vad kul!! MEN jag slutar 13.30, så vi kanske kan ses här eller på msn???

 

Ha en underbar kväll/natt, för det ska jag ha!!!!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 
 
Mira

Mira

24 januari 2010 21:36

Naaaaaaaaaaaaaaaaw.

Guuuuuuuuud så jag saknar dig.

Tack för att du finns.

LOVE U

http://www.tokmorsan.com

 
Anna

Anna

24 januari 2010 23:30

Hej och kul att du tittade förbi och jo tack, våran söndag var helt OK! Hoppas din också var bra?!
Jag har gjort samma sak som du på Lindex, men tyvärr så är det nog som du säger... Man är ju osäker på om pengarna går fram och även om en 10 kan tyckas vara "en piss i Nissan" för oss I-länningar så hjälper ju varje liten krona, eftersom minsta lilla bäck lätt blir till en stor å och det är ju synd om detta skulle rinna ner i fel ficka... :)
Jag satsar nog på att moster får ta med sej lite när hon åker...
Känns som ett säkert kort. :)

http://miranna.se

 
Madeleine

Madeleine

25 januari 2010 09:54

Hallå vännen! Vilken rolig plats, så jag härmar dej om det är okej. Du har nåt att hämta på min blogg. Puss. Madde :)

http://www.uskans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards