icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Kväll igen då...

Av Cim - 26 januari 2010 21:03

Och man är hemma... Slutade jobbet kl.19, så jag var hemma ca 19.30, skönt!!! Har ätit soppa o smörgås, sen avrundade jag det med lite chips och dip... Ja nu sover man väl som den lilla gris man är...   

Imorgon är det jobb 12.30-19, men åker dit till ca 11 för jag måste beställa tobak, är ju ansvarig för det...

Maken har legat nästan hela dagen, bra det för det är bästa medicinen...

Imorgon är dagen då makens barn alltid kommer o sover över varje vecka, men vi får se hur det blir, antingen kommer de med buss till mitt jobb o åker med mig hem eller så hoppar vi över den här veckan, för risken är ju också att de blir sjuka... Så vi får se vad det blir...

Nu ska vi nog snart ta o knyta oss, skönt om  man kan komma i säng i hyfsad tid nån gång i veckan, vi är taskigt dåliga på det!!!

När kommer ni i säng på kvällarna????

 

Nu ska jag ta mig en liten bloggrunda o se vad som hänt idag, lovar inte att kommentera, det gör jag imorrn kväll om jag hinner...

 

GOD NATT ALLA MINA VÄNNER!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

 

 
 
Mira

Mira

26 januari 2010 21:48

God bättring tillönskas maken.
Bättre barnen kommer veckan därpå tycker jag. Kan ju kanppast gynna varken honom eller barnen om han inte mår bra.
Chips och dipp ÄGER!

LOVE U

http://www.tokmorsan.com

 
Anna

Anna

26 januari 2010 21:56

Hihi! Nä, för du ÄR ju en av två... ;)
Den andra ica-tanten som brukar kommentera är min "granne"...

http://miranna.se

 
Sus

Sus

26 januari 2010 22:15

Hallå

Så fin bloggen är!

Tråkigt att din man är sjuk! Inte kul jag vet ju själv hur tråkigt det är, men som sagt jag lovar att ta det lugnt!

Chips så goooott!!! Det måste nog inköpas till helgen för det var länge sedan jag åt det!

Natti natti!

Kram Sus

http://sus68.blogspot.com

 
Christina

Christina

26 januari 2010 23:13

Hoppas jag är välkommen här inne fast jag arbetar hos konkurenten.
Tyvärr såmåste jag svara på din fråga att jag INTE kommer i tid i säng om kvällarna.Inte heller alltid så roligt när man ska upp5,30 på morgonen.

http://cinasvarld.blogspot.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 januari 2010 23:20

Hej och va kul att du kom in till mig! Ja, jag letade runt som tusan o kollade de "vanliga" större portalerna men fastnade för den här, den hade det jag vill ha o det "klickade" ;) Ja sambon spelar "gura" i MB´s o är iväg i dina trakter då ikväll. Brukar du dansa? Det är så himla skoj (har jag för mig, länge sen) hihi god natt o hörs igen!

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
A home far away

A home far away

27 januari 2010 05:07

Wow vilken fin blogg du har, ska genast kika lite extra på den!

Ha en toppenfin dag!
Kram Gunilla i Singapore

http://www.vitaanglar.blogspot.com

 
Sofie

Sofie

27 januari 2010 07:42

Tack snälla snälla du för Awarden, ska ta tag i den :)

Kram

http://www.sgradin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards