icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

God morgon alla vänner...

Av Cim - 27 januari 2010 10:20

Åh vad jag är glad, har så mycket nya vänner o massor av läsare på min nya blogg här!!! O kommentarer får jag också så jag sprudlar av glädje, jag är så glad att jag böt portal... HÄR trivs jag!!!   Ursäkta tjatet!!!

 

Gick upp före min sjuka make på morgonen, strax före halv 9... Gjorde mig ordning och klädde på mig, sen satte jag mig och gjorde det bästa jag vet... Nej, mina vänner, inte bloggade jag inte.. Jag betalade alla räkningar. Både våra egna och svärföräldrarnas... Ja, vi sköter det åt dom, inte lätt att hålla ordning på allt när man blir gammal...   Nu har maken och jag ätit lite sen frukost och jag ska strax bege mig till jobbet. Men jag lovar att återkomma ikväll, det blir en sväng här innan det är nattedags...   

 

Maken hälsar och tackar för era hälsningar om krya på dig, han är väl ungefär som igår, men får vila vila och vila idag också...

 

Nu ni, avrundar jag här men ser fram emot att läsa hos er och kanske ha några kommentarer att läsa när jag kommer hem...

 

Massor av kramar, kärlek och omtanke

  Icamamman

 

 

 
 
Afrodite

Afrodite

27 januari 2010 10:38

Men åh...det är ju "Icamamman" från Miranna, eller hur? =)
Tack för ditt besök och din kommentar! Välkommen åter!
FROSSA som tusan hade jag, därav den vackra utstyrseln! =)
Kram på dig och ha en fin dag!

http://afrodite.blogg.se

 
Malin

Malin

27 januari 2010 10:46

usch ja!! Inte hinner pengarna in förän de ska betalas ut!! Hoppad du får en fin dag trots det! Kramiz m

http://www.tidsoptimistens.blogg.se

 
Christina

Christina

27 januari 2010 13:17

Självklart får du länka.
Inget jobb idag.Onsdagar är jag alltidledig.
Jag ska också tamig i kragen och göra upp en länklista inne hos mig.

http://cinasvarld.blogspot.com

 
Ulla

Ulla

27 januari 2010 18:49

Min avgiftning tog slut idag. Jag gillar att blogga så varför ska jag inte göra det. Hoppas du haft en bra dag!

http://www.ulla67.blogg.se

 
Bibbi

Bibbi

27 januari 2010 19:11

Usch ja, räkningarna. Jag la in allt för betalning i söndags så nu behöver jag inte bekymra mig för det. Tja, förutom att det mesta av pengarna försvinner när de betalas. Känns det som i alla fall.
Hoppas din dag varit bra. Här snöar det och nyss var jag ute och försökte få bort eländet från gångvägen.
Kram
Bibbi

http://bibbisblogg.wordpress.com

 
Afrodite

Afrodite

27 januari 2010 21:55

Tack för din omtanke! Och du...det är bara att länka på! =)
Kram och godnatt!

http://afrodite.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards