icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Cim - 1 februari 2010 20:20

Ojojoj vilken trött Icamamma det är som sitter här...

Jobbade ju igår till 22.15 och sen ringde min klocka 05.05 imorse, men gud vad trött jag var!!! 05.35 kom jag upp!! Ja ja jag hann naturligtvis till jobbet, men vad segt det var!!! Jobbade till 13.30, handlade o åkte hem, maken sjuk igen, ja efter att ha rullat runt i snön kanske... Gjorde en blogg åt min vän Malin, arbetskamrat som jag peppat att blogga lite. Ska bli skitkul att följa henne, hon är en supermysig tjej som jag gillar skarpt!   

Sen hämtade jag sonen som idag fått en ny mobil, ja på garantin alltså, men alla hans kontakter hade försvunnit så jag skrev av dom i den telefonen han lånat av oss under tiden och så la jag in dom i hans mobil, så gissa om det var en kille som var tacksam! Innebandyträning var det mellan 17.30-18.30, kul som alltid... På söndag ska sonen o laget han spelar med spela DM i innebandy, DET blir spännande det! DÅ blir det spännande med mycket skrikande, jag kan aldrig vara tyst...

När vi kom hem ikväll hade maken gjort maten, det blev fiskpinnar med mos o remouladsås. GOTT!!!   

 

Nu blir det snart en kopp te och sen blir det en tidig kväll med en film i sovrummet! Sova sova säng säng säng...

 

Massor av kramisar till er alla, nu ska jag ta en kort bloggpromenad...

Ber om ursäkt om jag inte kommenterar överallt... TRÖTT!!!   

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards