icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Cim - 17 februari 2010 21:49

Och jag slutade tidigt (jobbar till 13.30 måndagar o sen 19.00 tisdag, onsdag o fredag...) idag, kom hem vid 16.30-tiden, guuud vad underbart. Och ännu mer underbart är att jag är ledig imorgon!!! Ska inte göra ett skit!!! Handla inför helgen, men vadå, det är väl inget!!!

Saknar sonen, det är ju våran vecka, men han har varit hos pappa sen igår eftersom jag började tidigt idag o han är liiiite lat (läs; tonåring) och ikväll med då det är ishockey som de är på... Men imorrn kommer han!!!! Mys mys!!!

Till helgen har vi alla barnen samlade och det är mysigt, ska äta lite gott och mysa!!

På fredag jobbar jag 10-19, mitt favvopass som ingen annan vill ha... Jag har 12-19 men byter gärna bort det mot 10-19 och E som har det egentligen är inte så morgonpigg direkt utan sover gärna lite till, smsade mig igår o frågad om jag ville byta... *JAPP*

Har bytt i kaninburen idag, kaninen har varit ur-social idag, när jag kom hem fick han vara ute, sprang ikapp mig så jag fick ställa mig still av rädsla för att trampa honom ,då springer han säkert 15 varv runt mig, sen när maken kom hem satt han i hallen med oss medan maken var inne på datorn, och sen bara runt oss, ville bli klappad o så.. Han är rumsren så det är absolut inga problem att ha honom ute...

 

Nu mina vänner, ska jag ta en liiiiten bloggrunda innan jag lägger mig, är sååå trött...

Imorrn blir det sovmórgon!!!!!! För er som har lust så kan vi talas vid påmsn imorrn fm... Vill ni???

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards