icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Cim - 7 februari 2010 18:39

Vad jag gjort idag, ett vackert bröllopscollage från vårt bröllop 26 maj 2007...

Hittade tipset hos Mira, den raringen...

 

   

Vad tycker ni??? Skitenkelt!!! HÄR hittar ni instrumentet...  

Detta ska jag leka mycket med, det lovar jag...

 

Nu är maken iväg o handlar lite att äta, blev akut hungriga och ska sen hyra en film på tv:n, vi har ju bredbands-tv via Telia, med massor att film att hyra från 19-49 kr, tror jag det är. Kan vara värt att kolla vad som finns...

Igår kväll skulle vi se lite film i sovrummet innan vi skulle sova, det blev så att vi såg ingenting, somnade som gråstenar båda två så makens son fick gå in o stänga av våran tv, och stänga till dörren, för vi snarkade som två galningar... *mohahaha*

 

Ja ja, får väl bättra oss på det där, men inte f-n är det lätt att titta på film i sängen... Har ni tv i sovrummet, klarar ni att titta länge???

 

Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 

Av Cim - 7 februari 2010 11:37

Vart tar veckorna vägen egentligen??? För att inte tala om helgerna???

Ja, veckan som var jobbade jag mycket, så det var välbehövligt med ledigt i helgen kan jag säga! Igår gjorde vi inte så mycket, sonen var med pappan o jobbade på hockeyn litegrann och då passade vi på att åka o shoppa lite, ny (hemma)telefon, lite mat, lite vin, kaninmat o sånt som han behöver, och så ett streethockeymål till sonen, som han betalade själv. 999 kr!!! Han fick 400 i julklapp (presentkort) av mormor och lite pengar från andra, sen fick han pengar när han fyllde + att han sparat av veckopeng så han hade en bit över 1000 kr, så det var ju bra. Så igår kväll var hans kompis här + bonussonen så de var ute o spelade o grejade, kom inte in förrän strax efter 20.30

Melodifestivalen!!! Vilket jävla skämt!!! Vad tyckte ni??? Den enda som passade in där var ju Ola, förstår inte hur de andra kom med... Jessica Andersson t.ex, brukar ju göra kanonlåtar och sjunga härligt, men vad f-n, det var ju en Malena Ehrnman IGEN, vad är det som händer. Och den där pianoklinkande Salem Al-Fakir, vilken planet har han ramlat ner ifrån... Nej, nu får man ta sig en funderare på om det är värt att titta vidare på de andra deltävlingarna... BLÄ!!!

Idag har jag varit med sonen på DM-final i innebandy, de förlorade med 3-2, tyvärr, men kämpade som tusan, åh vad spännande det var!!!

Har nästan nyss kommit hem, nu ska killarna ut o spela lite streethockey, jag bloggar lite tänkte jag. Sen ska jag skjutsa sonen till en pizzeria här i stan, de ska ut alla killarna i innebandylaget o äta. När de ätit o så, så hämtar pappan sonen och så ska de på hockeymatch! Så under eftermiddagen blir vi barnlösa igen, ja så fort går en helg... Till middag blir det kassler o potatis... GOTT!!

Vad gör ni en helg som denna? Vad har ni för väder? Här är det inte så kallt, men tillräckligt för att inte vilja gå ut, nej idag ska jag bara vara och slöa har jag bestämt mig för.. Hihihi...

 

NU ska jag ta en liten bloggrunda, kommetnerar nog lite här o där om ni har tur...


Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards