icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Cim - 12 februari 2010 07:16

Och kan inget annat...

Maken har precis åkt till jobbet och jag gick upp lite tidigare för att göra mig klar o sen hade jag två naglar (kör ju med lösa som ni vet...) som pajat som jag nu bytt ut, så man ser klok ut på händerna... *mohahaha*

 

Idag blir det jobb 9-18, ett pass som jag gillar skarpt och man får alternera lite i både spelet och kassan (9-15 i kassan o 15.30-18 i spelbutiken). Min kassaledare D ringde igår och frågade om jag visste nån som uttryck något om att få jobba extra idag (jag brukar hjälpa D med att fixa personal o schemat då han har mycket att göra, jobbar på golvet med kolonialvaror och har såååå mycket att göra) men jag visste ingen, tog denna tiden då den är längst, för om vi behöver hyra in personal så är det bra om vi gör det på så få timmar som möjligt, det kostar ju att hyra in liksom...

 

Sen blir det jobb i helgen, som jag skrev häromdagen, kul!!!

 

Ikväll blir det mys med maken framför tv:n, äta gott o ta ett glas vin till Lets Dance...

 

Vilka tror ni åker ut ikvälll????? Jag tror Marcus Birro hänger löst...

  

En fråga till... Vem tror ni vinner???

Jag tror

   eller   

Mattias och Cecilia               Claudia och Tobias

 


Massor av kramar, kärlek och omtanke

  Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards