icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Cim - 25 februari 2010 18:53

Men jag vill gratta min underbara vän Anita, som idag fyller år och som idag har överraskat mig (ja bara lite) med att börja blogga igen!!!

Gud vad jag har saknat dig, vännen min!!!!

Kolla in hennes blogg o fortsätt gärna läsa, hon är en kanonkul tjej!!!!

Och hörrni, glöm inte att gratulera henne!!!!!!!!!!!!!!

 

Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

 

 

Av Cim - 25 februari 2010 08:08

Idag hinner jag nog endast *snyftar* detta inlägg, hann inget igår, men vill ändå tala om att jag lever o så... (hoppas ni läser o saknar mig liiite alla fall...)

Jobbar 9-15 idag (extrapass på ledig dag...)  , sen ska jag  handla (tjohoooooo, lönen sitter på kontot så frysen ska fyllas på lite...), sen en sväng till Rusta tänkte jag o eventuellt Granngården för att se om de har den mat jag vill ha till vår lilla kanin...

 

Så nu vet ni vad jag gör idag och om jag hinner ikväll så blir det ett inlägg till, men det ser ut som tusan här, det har blivit sena kvällar, jobbat mycket både maken o jag, så disken tar nog en stund bara den... Tvätten hägrar... Ja, ni vet...

 

Kram, kärlek och omtanke

  Icamamman

Ovido - Quiz & Flashcards