icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Söndag...

Av Cim - 7 februari 2010 11:37

Vart tar veckorna vägen egentligen??? För att inte tala om helgerna???

Ja, veckan som var jobbade jag mycket, så det var välbehövligt med ledigt i helgen kan jag säga! Igår gjorde vi inte så mycket, sonen var med pappan o jobbade på hockeyn litegrann och då passade vi på att åka o shoppa lite, ny (hemma)telefon, lite mat, lite vin, kaninmat o sånt som han behöver, och så ett streethockeymål till sonen, som han betalade själv. 999 kr!!! Han fick 400 i julklapp (presentkort) av mormor och lite pengar från andra, sen fick han pengar när han fyllde + att han sparat av veckopeng så han hade en bit över 1000 kr, så det var ju bra. Så igår kväll var hans kompis här + bonussonen så de var ute o spelade o grejade, kom inte in förrän strax efter 20.30

Melodifestivalen!!! Vilket jävla skämt!!! Vad tyckte ni??? Den enda som passade in där var ju Ola, förstår inte hur de andra kom med... Jessica Andersson t.ex, brukar ju göra kanonlåtar och sjunga härligt, men vad f-n, det var ju en Malena Ehrnman IGEN, vad är det som händer. Och den där pianoklinkande Salem Al-Fakir, vilken planet har han ramlat ner ifrån... Nej, nu får man ta sig en funderare på om det är värt att titta vidare på de andra deltävlingarna... BLÄ!!!

Idag har jag varit med sonen på DM-final i innebandy, de förlorade med 3-2, tyvärr, men kämpade som tusan, åh vad spännande det var!!!

Har nästan nyss kommit hem, nu ska killarna ut o spela lite streethockey, jag bloggar lite tänkte jag. Sen ska jag skjutsa sonen till en pizzeria här i stan, de ska ut alla killarna i innebandylaget o äta. När de ätit o så, så hämtar pappan sonen och så ska de på hockeymatch! Så under eftermiddagen blir vi barnlösa igen, ja så fort går en helg... Till middag blir det kassler o potatis... GOTT!!

Vad gör ni en helg som denna? Vad har ni för väder? Här är det inte så kallt, men tillräckligt för att inte vilja gå ut, nej idag ska jag bara vara och slöa har jag bestämt mig för.. Hihihi...

 

NU ska jag ta en liten bloggrunda, kommetnerar nog lite här o där om ni har tur...


Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 
 
Madeleine

Madeleine

7 februari 2010 12:04

Hallå denna underbar söndag :) Helgerna går fort. Ola var bra men det var det ända jag såg tyvärr, hörde inte pianoklinket, men vart förvånad. Vi syns om nån vecka. Kram Madde.

http://www.uskans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nita

7 februari 2010 14:03

Ola??? Är du inte frisk?? Den blonda lilla skitstöveln har inget i ESC att hämta. Han kan fara hem till sitt Skåne och alla fjortisarna. Det var enda anledningen att han kom vidare just pga alla galna småtjejer som röstat upp varenda slant på sina mobiler bara för den blonda pukons skull!
Den enda vettiga som kunde gett Sverige en chans var Linda P. Vilken otroligt duktig tjej och underbar låt! Resten kunde vi varit utan enligt mig ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards