icamamman - mitt liv som mamma, fru och kassörska

Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Testa ni också!!!

Av Cim - 18 februari 2010 15:37

Gjorde ett test jag hittade hos Mezzie...

På sajten Jobbsafari hittar ni detta om ni är nyfikna på er persontyp...


Din persontypkod: ESFJ

"Fokus på att organisera saker och ting så att de personliga behoven blir uppfyllda"

ESFJ-typer är ofta omsorgsfulla, öppna och varma personer som gärna ser till att saker och ting blir ordentligt gjorda. Deras talang är framför allt att ge hjälp och stötta, så att andra får sina behov uppfyllda. De är plikttrogna och uppmärksamma på andra människors behov och vill skapa harmoni och trivsel. De följer vanligtvis regler och procedurer på sin arbetsplats och kan ofta åsidosätta sina egna behov för att få samarbetet att fungera och bevara harmonin.

För ESFJ:er är det därför viktigt att organisationen eller företaget är strukturerat och välorganiserat så att deras arbetsuppgifter ger dem möjlighet att ordna så att arbetet kan utföras noggrant och ordentligt. Ofta hittar man ESFJ-personer i jobb där de kan använda sin organisationstalang till att organisera saker och ting så att deras personliga behov uppfylls. Därför hittar man dem ofta i befattningar som kräver hög grad av kommunikation i kombination med att man är plikttrogen och ger personlig service inom vissa väldefinierade ramar. Oftast hittas de inom:

Följande kända personer har persontypen ESFJ: George Washington, Ray Kroc, J.C Penney


Jaha, ja det stämmer faktiskt..


Kram, kärlek och omtanke

Icamamman

 

 
 
Diana

Diana

18 februari 2010 16:31

Vilket roligt test! Jag gillar att göra test just för att se hur pass bra de stämmer, kanske att man får reda på något nytt om sig själv också!

Sv: Vad skoj med nya läsare! Du är hjärtligt välkommen!

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

18 februari 2010 16:33

Hallå i stugan!
Tack för titten. Trevligt! Välkommen åter :)
Vilket spännande test, det ska jag testa när jag får tid. Jag har ju lite ont om tid just nu och ändå sitter jag här! Hopplösa jag!!
Önskar dig en fin kväll!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Carina

Carina

18 februari 2010 17:32

Ja, länka på du :)
Du ser!! Nu sitter jag här igen!! Nu får jag säga till mig på skarpen!!

http://cinacarina.blogspot.com

 
camilla

camilla

18 februari 2010 17:35

Hej och tack för din fina kommentar på min blogg.
Du är så välkommen in till min blogg,när du vill :)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
camilla

camilla

18 februari 2010 18:47

Att länka är helt ok :)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

18 februari 2010 19:44

Sv: Bara länka du på! Skoj skoj!

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

21 februari 2010 19:43

Skoj att hitta något man verkligen brinner för! Tyvärr har jag inte hittat något sådan än, men det kanske kommer. Jag är lite ombytlig av mig, allt eller inget... så jag är helt fast i något om ett tag sen är det inte roligt längre och jag hittar något nytt. :)

Sv: Ja, vi ska flytta. I juni flyttar vi in i en nybyggd lägenhet på bottenvåningen... Härligt! Vi längtar så!

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cim - 31 oktober 2010 11:24

Från och med nu så hittar ni mig på www.icamamman.blogg.se     Hoppas ni kommer med mig dit.....   Kraaaaam ...

Av Cim - 20 oktober 2010 18:25


Har jobbat idag, som vanligt var jag sååå trött imorse och det första min make säger när jag ska gå upp är: O jag som kan ligga här till halv 7... TACK så mycket för den passningen!!!! Men han e underbar ändå... Världens bästa!!!! Har nu suttit o l...

Av Cim - 19 oktober 2010 17:03

Ja då var det tisdag, och jag e helt slut som artist, trött som tusan är vad jag är... Jag är inte direkt van vid att gå upp vid 5 på morgnarna, men vad har man att välja på när man börjar 06.30???    Asch vad gör det??? Jag har ett jobb jag trivs me...

Av Cim - 17 oktober 2010 17:08


Ja inte visste jag att de var där o smög från Vogue, men att det skulle ta   3½ år innan de publicerade 2007-års vackraste kort, det trodde jag inte!!!!!! Fniss på er..... Kramis ...

Av Cim - 17 oktober 2010 14:17


   Har skjutsat sonen till pappa, de skulle till Mariestad på hockey... Jag har gjort rent åt kaninerna, frostat av frysen o dammsugit... Nu gör maken söndagsmiddag och jag sitter här... Jag har lekt med funny photo lite o gud vad kul det var.... Lit...

Ovido - Quiz & Flashcards